Zoek en boek

Corona informatie Vakantiepark de Thijmse Berg

Langs deze weg beantwoorden wij de meest gestelde vragen omtrent het coronavirus en je verblijf op ons park.

De accommodaties worden goed schoongemaakt en medewerkers van ons park houden zich strikt aan de hygiënemaatregelen. Zowel de medewerkers van ons park als de gasten zelf dragen een belangrijke verantwoordelijkheid in het naleven van deze maatregelen.

Wat kan ik zelf doen?

  • was je handen regelmatig, ook bij binnenkomst
  • hoest en nies in de binnenkant van je elleboog
  • raak je neus, mond en gezicht zo min mogelijk aan
  • gebruik papieren zakdoekjes en gooi deze na gebruik meteen weg
  • schud geen handen

 
Ik heb een vakantie geboekt, maar lees over de wereldwijde verspreiding van het virus en wil daarom de vakantie afzeggen. Nederland, en de omgeving van ons park, is niet  niet ‘op slot gezet’ door de rijksoverheid. Je kunt dus als gast gewoon vakantie houden. Als je toch graag wilt annuleren vanwege het coronavirus, dan betekent dat de reguliere annuleringsvoorwaarden hiervoor gelden. De annuleringsregeling van RECRON-voorwaarden is van toepassing.

Ik wil vanwege het Coronavirus de vakantie verplaatsen naar een ander moment. Dat kan, in geval van beschikbaarheid. Als de nieuwe periode duurder uitvalt dan dien je deze kosten  bij te betalen. Als de nieuwe periode goedkoper uitvalt dan geldt het tarief van de oorspronkelijk geboekte periode.

Vergoedt de annuleringsverzekering de kosten als ik wil annuleren? In de meeste gevallen niet, tenzij je zelf ziek bent of een reisgenoot ziek is of -ingeval je niet ziek bent- je hebt bijverzekerd voor extra annuleringsredenen, zoals de uitbraak van een besmettelijke ziekte. Dit laatste is overigens meestal niet het geval. Ingeval van annulering omdat je zelf of een van de reisgenoten ziek is, moet er wel een doktersverklaring worden opgeleverd om een beroep te kunnen doen op de annuleringsverzekering.

Mag ik nog contant betalen? Betaal bij voorkeur met een pinpas. Mocht je toch genoodzaakt zijn om contant te betalen, vermijd dan handcontact. Je kunt het geld bijvoorbeeld op de desk neerleggen.

Wanneer en hoe moet ik gezondheidsklachten melden tijdens mijn verblijf op het park? Regelgeving vanuit het RIVM blijft hierin bepalend. Bij neusverkoudheid (veel niezen), loopneus, niezen, keelpijn en lichte hoest en verhoging tot 38,0 graden Celsius. Dit zijn milde klachten. Blijf binnen, ziek uit en zorg dat je anderen niet besmet. Houd dus afstand tot andere mensen. Je hoeft de huisarts  en de receptie niet te bellen.  Krijg je koorts (meer dan 38 graden Celsius) en je hoest of ademt moeilijk? Neem dan telefonisch contact op met de receptie. Wij zullen je in contact brengen met de lokale huisarts en die zal vervolgens bepalen welke maatregelen er genomen moeten worden.

Klik hier voor de recron-voorwaarden m.b.t. de coronavius.

Heb je een andere vraag, neem dan gerust contact met ons op