Zoek en boek

Bekijk overzicht
15 december 2020 - De Thijmse Berg

Nieuwe Update - Corona informatie Vakantiepark De Thijmse Berg

Update 15 december 2020

Naar aanleiding van de aangescherpte maatregelen omtrent het Coronavirus zien wij ons genoodzaakt ook op De Thijmse Berg de situatie opnieuw te beoordelen. Wij hebben vanaf het begin de adviezen van het RIVM opgevolgd en zullen dat uiteraard blijven doen. Om onze gasten en medewerkers zoveel mogelijk te beschermen en bij te dragen aan het inperken van het virus hebben wij een aantal aanvullende maatregelengenomen die vandaag, dinsdag 15 december 2020, in zullen gaan:

  • Onze receptie gesloten te houden t/m 19 januari 2021 voor onze gasten.
    Mocht u problemen met uw poortkaart ondervinden en/of een toegangsmunt willen hebben voor uw bezoek of hulpverlener dan vragen wij u zich te melden aan de intercom, per telefoon of per email. Wij geven u dan telefonisch toegang tot het park.
  • Mochten er toch (post)pakketten arriveren, dan zullen wij deze laten deponeren in de postruimte. Onze medewerkers zullen dus niet tekenen voor ontvangst. De Thijmse Berg is niet aansprakelijk voor verlies of diefstal.
  • Telefonisch zijn wij uiteraard bereikbaar op het vaste kantoornummer 0317-612384 en via email op info@thijmseberg.nl. Tevens zal er in beperkte vorm op kantoor worden doorgewerkt, waar te allen tijde rekening wordt gehouden met de afstandsregels.
  • Helaas is ons terras/horeca gesloten. Gelukkig blijven we geopend voor take away/afhaal en kunt u alsnog genieten van onze menukaart. Bestellen bij de horeca kan via het volgende telefoonnummer: 0317 613 179. U kunt hier het afhaalmenu downloaden. Of bestel gelijk online via onze bestelpagina.

Wij danken u voor uw medewerking en wensen u een fijn verblijf toe.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lopende maatregelen:

De accommodaties worden goed schoongemaakt en medewerkers van ons park houden zich strikt aan de hygiënemaatregelen. Zowel de medewerkers van ons park als de gasten zelf dragen een belangrijke verantwoordelijkheid in het naleven van deze maatregelen.

Wat kan ik zelf doen?

  • Houd 1,5 meter afstand van elkaar!
  • Was uw handen regelmatig, ook bij binnenkomst.
  • Hoest en nies in de binnenkant van uw elleboog.
  • Raak uw neus, mond en gezicht zo min mogelijk aan.
  • Gebruik papieren zakdoekjes en gooi deze na gebruik meteen weg.
  • Schud geen handen.

Receptie: wij willen u vragen om met maximaal 1 persoon onze receptie te betreden en de 1,5 meter regel ten alle tijden toe te passen om de veiligheid van onze medewerkers te waarborgen. 

Onze openingstijden: de receptie is dagelijks geopend van 09:00 tot 17:00 uur m.u.v. van de zaterdagen en zondagen waar de receptie van 09:00 tot 16:00 uur geopend is. Tijdens deze openingstijden zijn onze medewerkers ook telefonisch (0317 612 384) en per mail (info@thijmseberg.nl) bereikbaar.

Schoonmaak van onze vakantiewoningen: onze schoonmakers zullen extra aandacht laten uitgaan naar contactoppervlakten en reinigen deze met desinfectiemiddelen.

Hoe check ik in bij De Thijmse Berg? U kunt de benodigde informatie ophalen bij de receptie van het vakantiepark. We vragen om per reisgezelschap met maximaal 1 persoon de receptieruimte te betreden om in te checken. Er geldt een maximum van 3 bezoekers in de receptieruimte.

Ik heb een vakantie geboekt, maar wil deze annuleren in verband met het Coronavirus. Wat moet ik doen? Er is geen negatief reisadvies voor de regio waarin De Thijmse Berg zich bevindt. U kunt dus als gast gewoon vakantie houden. Als u toch graag wilt annuleren vanwege het coronavirus, dan betekent dat de reguliere annuleringsvoorwaarden hiervoor gelden. De annuleringsregeling van RECRON-voorwaarden zijn hierop van toepassing.

Ik wil vanwege het Coronavirus de vakantie verplaatsen naar een ander moment, hoe werkt dit? Dat kan, in geval van beschikbaarheid. Als de nieuwe periode duurder uitvalt dan dient u deze kosten bij te betalen. Als de nieuwe periode goedkoper uitvalt dan geldt het tarief van de oorspronkelijk geboekte periode.

Vergoedt de annuleringsverzekering de kosten als ik wil annuleren? In de meeste gevallen niet, tenzij u zelf ziek bent of een reisgenoot ziek is of -ingeval u niet ziek bent- u zich heeft bijverzekerd voor extra annuleringsredenen, zoals de uitbraak van een besmettelijke ziekte. Dit laatste is overigens meestal niet het geval. Mocht u willen annuleren omdat u zelf of een van de reisgenoten ziek is, moet er een doktersverklaring worden opgeleverd om een beroep te kunnen doen op de annuleringsverzekering. Neem contact op met uw verzekeraar wanneer u vragen heeft.

Mag ik contant betalen? Betaal bij voorkeur met een pinpas. Mocht u toch genoodzaakt zijn om contant te betalen, vermijd dan handcontact. U kunt het geld bijvoorbeeld op de balie neerleggen.

Wanneer en hoe moet ik gezondheidsklachten melden tijdens mijn verblijf op het park? Regelgeving vanuit het RIVM blijft hierin bepalend. Bij neusverkoudheid (veel niezen), loopneus, niezen, keelpijn en lichte hoest en verhoging tot 38 graden Celsius. Dit zijn milde klachten. Blijf binnen, ziek uit en zorg dat u anderen niet besmet. Houd afstand tot andere mensen. U hoeft de huisarts en de receptie niet te bellen. Krijgt u koorts (meer dan 38 graden Celsius) en u hoest licht of ademt u moeilijk? Neem dan telefonisch contact op met de receptie. Wij zullen u in contact brengen met de lokale huisarts en die zal vervolgens bepalen welke maatregelen er genomen moeten worden.

Wat gebeurt er als het coronavirus op het vakantiepark wordt geconstateerd? De Thijmse Berg heeft nauw contact met het RIVM, wanneer het coronavirus op ons vakantiepark wordt geconstateerd, worden de gezondheidsinstanties onmiddellijk op de hoogte gebracht. Procedures voor infectieziekten worden dan direct ingezet.

Klik hier voor de recron-voorwaarden m.b.t. het coronavirus.

Heeft u een andere vraag, neem dan gerust contact met ons op.